Merkkitapahtumat
TAIDEGALLERIA

Tervetuloa

Vihdin Taideyhdistyksen kotisivuille

Vihdin Taideyhdistys ja sen jäsenistö esittäytyy näillä sivuilla. Tavoitteemme on lisätä Vihdin kulttuurialan esittelyä internetissä. Sivustosta on hyötyä taiteilijoita, taiteen harrastajia ja taiteesta kiinnostuneita ihmisiä kokoavana ja näkyväksi tekevänä osana.

Sivusto sisältää Taidegallerian, jossa vihtiläiset taiteilijat esittäytyvät muutaman kuvan kautta. Galleria on avoin yhdistyksen jäsenille ja kaikille vihtiläisille taiteenalan toimijoille. Galleria tarjoaa teoskuvien lisäksi yhteystiedot ja taustatietoja eri alojen osaajista. Sivuilta voi hakea taiteilijaa esim. nimen, taidelajin tai materiaalin mukaan.

Ota rohkeasti yhteyttä taiteilijoihin - hankkiessasi sitten taidetta omaan kotiisi, yritykseesi tai vaikkapa työkaverillesi lahjaksi. Voit löytää myös esim. eri tekniikoiden osaajia koulujen tai harrastusryhmien työpajojen pitäjiksi.

Sivuston kuvituksena on Vihdin Taideyhdistyksen kokoelman teoksia.

Sivut on toteutettu Vihdin kunnan tuella.

Öljy 1983, Vihdin Taideyhdistyksen kokoelma, sij. Nummelan srk-keskus
Pirjo Nousiainen: Kallion kevät